نیمکت | بزرگترین مرجع آموزش مقطع متوسطه دوم

پایه های دهم , یازدهم , دوازدهم

نیمکت | بزرگترین مرجع آموزش مقطع متوسطه دوم

پایه های دهم , یازدهم , دوازدهم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

درود بی پایان به شما دانش آموزان و کنکوری های سخت کوش که قصد دارید تا یک تنه آینده خود را به بهترین شکل ممکن رقم بزنید …

در این پست از نمیکت نمونه سوالات فصل اول زیست شناسی دوازدهم را معرفی کرده و برای دانلود شما عزیزان آماده کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید ..

 

تکرار و تمرین کلید زیست شناسی دوازدهم …

تکرار و تمرین مهمترین بخش در مطالعه درس زیست شناسی است . تمرین کردن نمونه سوالات مختلف باعث تثبیت اموخته های شما می شود  و آمادگی شما برای حل سوالات مختلف را بالا می برد.

 

اما نباید از کیفیت نمونه سوالات به راحتی گذر کنیم . نمونه سوالات باید دارای چند ویژگی های مهم و اساسی باشند تا بتوانند نیاز های یکدانش آموز کنکوری را برطرف کنند. به خصوص در درس زیست شناسی ، به دلیل وجود اسامی و اصطلاحات مشابه و زیاد ، تمرین کردن بسیار مهم است.

 

 

نمونه سوال فصل یک زیست شناسی دوازدهم
نمونه سوال فصل یک زیست شناسی دوازدهم

 

در ادامه با ویژگی های نمونه سوالات فصل اول زیست شناسی دوازدهم آشنا می شویم

 

هر نمونه سوال استانداردی باید دارای فاکتور های مهم و اساسی باشد که دانش اموز بر تمامی مباحث کتاب درسی مسلط شود. شاید بعضی از این ویژگی ها ، فقط مخصوص نمونه سوالات ما باشد.

 

زمان مهم است

 

در این نمونه سوال زمان شما برای ما مهم است . برای همین سوالات به گونه ای طراحی شده است که شما قدم به قدم اطلاعات خود را محک میزنید اما زمان زیادی از شما نمیگیرد این به دلیل طراحی و چینش بسیار مناسب سوالات اتفاق می افتد.


کامل بخوانیم

 

در زمان مطالعه هیچ نکته ای را از قلم نیندازید چون همان نکته می تواند نقطه تمرکز طراح سوال باشد . به همین دلیل در نمونه سوال فصل اول زیست شناسی پایه دوازدهم تمامی مباحث و محتوای کتاب درسی پوشش داده شده است.

 

تناسب و توازن

 

زیبایی محتوایی یک نمونه سوال وابسته به متناسب بودن آن نمونه سوال است. متناسب بودن به این معناست که بدانیم  کدام قسمت کتاب نیاز به تمرین بیشتری دارد و کجا کمتر. مسلما برای مبحث مشکل تر سوالات بیشتری طرح میشود تا شما به بالاترین سطح برسید.

 

غافلگیر نمی شوید!

 

در این نمونه سوال شما با تیپ های مختلف طراحی سوال مواجه می شوید و آماده ی پاسخ گویی به هر سوالی هستید . پس هیچ سوالی شما را در امتحانات غافلگیر نمی کند!

 

 

سوالات فصل اول زیست دوازدهم با جواب
سوالات فصل اول زیست دوازدهم با جواب

 

برای تهیه این محصول چه هزینه ایی را باید پرداخت کنم؟

از انجا که هدف اصلی نیمکت گسترش عدالت اموزشی در کشور است مفتخریم که اعلام کنیم این نمونه سوالات (نمونه سوالات فصل اول زیست شناسی دوازدهم) به صورت کاملا رایگان در اختیار شما دانش اموزان و کنکوری های عزیز قرار خواهد گرفت.

چگونه سوالات فصل اول زیست شناسی دوازدهم را دریافت کنم؟

در کمتر از چند ثانیه ، میتوانید این نمونه سوال را با حجم کم و کیفیت بالا همیشه در اختیار خود داشته باشید. برای این کار از لینک های دانلود در انتهای صفحه استفاده کنید

نظرات  (۳)

ما منتظریم
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود ممنونم
رند بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی